Η Μιχαέλα Μπλατσιώτη, αθλήτρια του Ερμή Σχηματαρίου, κλήθηκε να αγωνιστεί με την εθνική ομάδα Κ20 στο βαλκανικό πρωτάθλημα που θα διεξαχθεί στις 12 & 13/6/21 στην Κωνσταντινούπολη, καθώς ήταν η 2η καλύτερη νεάνιδα σε όλη Ελλάδα.
11 Ιουν 2021
31 Μαΐ 2021
ΔΙΑΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΙΒΟΥ Κ-18
Στο διασυλλογικό πρωταθλημα Κ18 που έγινε σήμερα στη Χαλκίδα ο Ερμής Σχηματαρίου είχε οκτώ αθλητές και αθλήτριες οι οποίοι ανήκουν όλοι στη μικρότερη κατηγορία των Κ16. Αναλυτικά :
*Ο Χαράλαμπος Ισαακίδης ήταν 1ος στη σφύρα
* Η Σοφια Πηνιτα ήταν 1η στη σφύρα
* Η Νικολετα Χατζηνικολαου ήταν 2η στα 100
* Ο Αργύρης Γκεγκας ήταν 3ος στο μήκος και αγωνίστηκε και στα 100
* Η Ελεάνα Κυριακοπουλου ήταν 3η στο μήκος
* Η Μαριάνα Σαμουρελη ήταν 4η στο δίσκο
* Η Ελενη Δήμου ήταν 6η στο δίσκο
* Η Ίριδα Πεππα αγωνίστηκε στα 100
24 Μαΐ 2021
ΔΙΑΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Κ16 ΧΑΛΚΙΔΑ 23-5-2021
Διασυλλογικό πρωτάθλημα Κ16 στη Χαλκίδα ... Ο Ερμής Σχηματαρίου με 9 αθλητές πήρε 8 μετάλλια και δυο θέσεις στην οκτάδα, αναλυτικά :
* Ο Αργύρης Γκεγκας ήταν 1ος στο μήκος με 5.42 και 2ος στα 80μ με 10’’35
* Η Νικολετα Χατζηνικολαου ήταν 1η στα 80μ με 10’’36
* Η Σοφια Πηνιτα 1η στη σφύρα με 39.75
* Ο Μπαμπης Ισαακίδης ήταν 1ος στη σφύρα με 44.05
* Η Μαριαννα Σαμουρελη 2η στο δίσκο με 29.79
* Η Ελεάνα Κυριακοπουλου 3η στο μήκος με 4.69
* Η Ελενη Δήμου 3η στο δίσκο με 27.20
* Η Χριστίνα Γιαλου 7η στα 80μ με 11’’97
* Η Ίριδα Πεππα 8η στα 80μ με 11’’99
Να σημειωθεί πως όλα τα παιδια εκτός του Ισαακιδη είναι πρώτη χρονιά στην κατηγορία !!!!
45Εσείς, Σπυρος Μπεκρης, Sotiris Germanos και 42 ακόμη
4 σχόλια
1 κοινοποίηση
Τέλειο!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
9 Μαΐ 2021
ΔΙΑΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΔΡΩΝ - ΓΥΝΑΙΚΩΝ 2021 (10ος όμιλος) 8-9 / 5
Ο Ερμής Σχηματαρίου συμμετείχε με δύο αθλήτριες την Μιχαέλα Μπλατσιώτη στα 100μ 12.38 και 200μ 25.62 και την Κωνσταντίνα Μπερτσιμά στο μήκος 5.75 και τριπλούν 12.15 , κερδίζοντας τις πρώτες θέσεις στα αγωνίσματα τους. Το Δ.Σ. του Ερμή συγχαίρει τις αθλήτριες καθώς και τη προπονήτριά τους Βενετία Χατζηιωάννου.
17 Σεπ 2020
2 Σεπ 2020
3 Δεκ 2019
ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΕΡΜΗ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ 2019
Το Σάββατο 30 Νοεμβρίου στο PRINCESS CAFÉ στη Τανάγρα,
το τμήμα στίβου του Ερμή Σχηματαρίου βράβευσε τους αθλητές που διακρίθηκαν στα
πανελλήνια πρωταθλήματα το 2019. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος της ΔΗΚΕΤ κ. Διομήδης
Δριχούτης, η Αντιπρόεδρος κα Μαρία Νίκα, ο πρώην πρόεδρος της ΔΗ.Κ.Ε.Τ κ.
Αλέξανδρος Ανυφαντής στον οποίο απονεμήθηκε τιμητική πλακέτα, ο Πρόεδρος της
ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Ανατολικής Στερεάς-Εύβοιας κ. Αθανάσιος Βλάχος, ο Τεχνικός Ανάπτυξης
του ΣΕΓΑΣ κ. Στέφανος Ματάκης, ο Τεχνικός Σύμβουλος ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Αν. Στερεάς –
Εύβοιας κ. Κωνσταντίνος Μπουλούκος, ο Χορηγός του Τμήματος Στίβου κ. Αναστάσιος
Αργυρός, γονείς, αθλητές και φίλοί του
Ερμή. Ο υπεύθυνος του τμήματος στίβου και οικοδεσπότης της βραδιάς κ. Γιώργος
Καρυλάκης μίλησε για τις επιτυχίες των αθλητών που με τη καθοδήγηση των
προπονητών Βενετίας Χαντζηιωάννου, Μαίρης Λάμπρου και Μιχάλη Κατσικούλη έφεραν αυτά τα αποτελέσματα. Επίσης
ευχαρίστησε τη ΔΗ.Κ.Ε.Τ για την αμέριστη βοήθεια της στο σύλλογο. Βραβεύτηκαν
οι αθλητές: Έφη Καπελεντζή, Μαρία Ακριώτη, Χαρίκλεια Νταγιάννη, Βάσια Μήλιου,
Μιχαέλα Μπλατσιώτη, Γιώργος Ασημάκης, Έλενα Μπερτσίμα και Κωνσταντίνα
Μπερτσίμα. Ξεχωριστή στιγμή της εκδήλωσης η βράβευση της χρυσής σκυτάλης 4Χ400
στο πανελλήνιο πρωτάθλημα γυναικών το 2011. Δήμητρα Τσαγανού, Ευαγγελια Γκαράνη, Θεοδοσία Νακοπουλου, Κατερίνα Σύρου.
19 Νοε 2019
30 Αυγ 2019
8 Απρ 2019
ΔΙΑΣΥΛΛΟΓΙΚΟ Π-Κ 7-4-2019
Αποτελέσματα αθλητών Ερμή :
·Δυο χρυσά μετάλλια για την Κωνσταντίνα Μπερτσιμα σε μήκος και τριπλούν με 5.64 και 11.92 (Α.ρεκορ)αντίστοιχα
·1η στα 200 και 3η στα 100 η Μιχαελα Μπλατσιωτη με 26’’00 και 12’’68
· 3η στο τριπλούν και 4η στο μήκος η Vassia Miliou με 11.09 (Α.ρεκορ) και 5.15
· 5ος με νέο ρεκορ στο δίσκο παιδων ο παμπαιδας Γιώργος Ασημάκης με 34.60
· 1.34 για τη Χαρικλεια Ντεγιάννη στο ύψος
· 14’’00 για την Μαρία Ακριωτη στα 100
· 4.35 και 14’’31 σε μήκος και 100 για την Εφη Καπελεντζη
· 3’06’’ για την Ιω Καπελεντζη στα 800 και
· 3’21’’ για την Δαναη Προκοπιου στα 800!!!
·Δυο χρυσά μετάλλια για την Κωνσταντίνα Μπερτσιμα σε μήκος και τριπλούν με 5.64 και 11.92 (Α.ρεκορ)αντίστοιχα
·1η στα 200 και 3η στα 100 η Μιχαελα Μπλατσιωτη με 26’’00 και 12’’68
· 3η στο τριπλούν και 4η στο μήκος η Vassia Miliou με 11.09 (Α.ρεκορ) και 5.15
· 5ος με νέο ρεκορ στο δίσκο παιδων ο παμπαιδας Γιώργος Ασημάκης με 34.60
· 1.34 για τη Χαρικλεια Ντεγιάννη στο ύψος
· 14’’00 για την Μαρία Ακριωτη στα 100
· 4.35 και 14’’31 σε μήκος και 100 για την Εφη Καπελεντζη
· 3’06’’ για την Ιω Καπελεντζη στα 800 και
· 3’21’’ για την Δαναη Προκοπιου στα 800!!!
7 Απρ 2019
24 Μαρ 2019
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΚΥΠΕΛΟ ΡΙΨΕΩΝ
Ένα τεράστιο ατομικό
ρεκορ στο δίσκο για την 'Ελενα
Μπερτσιμα' στο
χειμερινό κύπελλο ρίψεων στη Θεσσαλονίκη με 46.34 , 6 μέτρα πάνω από το
προηγούμενο της και μόλις 2 κάτω από το όριο για το πανευρωπαικο πρωταθλημα
εφήβων - νεανίδων που θα γίνει το καλοκαίρι στη Σουηδια !!!! Πολλα συγχαρητήρια στην Ελενα , τον προπονητή της Mixalis
Katsikoulisκαι στην
αρχιπροπονητρια Μαιρη
Λαμπρου !!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




















